Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
10 octobre 2021

شعر و آهنگ احمد ظاهرعاشق عاشق شده ام گناهم این است

عاشق شده ام گناهم اين است

درد دل بي پناهم  اين  است

صف بسته هميشه گرد من غم

من شاه غمم سپاهم اين است

جز درد نرويد از گل من

من باغ غمم گياهم اين است

جوشه سر و خون ز دل زند  موج

من  بحر غمم رفاهم  اين است

سنگ از نفسم چو يخ  شود  آب

در سينه تفته آهم اين است

شد موي سرم به رنگ کافور

پايان  شب سياهم اين  است

با مرگ هميشه مي  ستيزم

در زنده  دلي گواهم  اين است

بارد ز ره وفا اگر تير

وا پس نروم  که  راهم  اين است

لاهوتی


https://youtu.be/6md4juUDmDc





Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité