Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
3 mai 2015

گریه بدم خنده شدم

 

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم

دولت عشق آمد ومن دولت پاینده شدم

دیده ی سیرست مرا جان دلیر است مرا

زهره ی شیراست مرا زهره یتابنده شدم

گفت که دیوانه نه ای لایق این خانه نه ای

 رفتم ودیوانه شدم سلسله بندنده شدم

گفت که سرمست نه ای رو که ازاین دست نه ای

رفتم وسرمست شدم وزگرب آگنده شدم

گفت که تو کشته نه ای وزطرب آغشته نه ای

پیش رخ زنده کنش کشته وافکنده شدم

گفت که توزیرککی مست خیالی وشکی

گول شدم هول شدم وزهمه برکنده شدم

گفت که تو شمع شدی قبله ی این جمع شدی

جمع نیم شمع نیم دود پراکنده شدم

 

Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité