Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
19 juin 2022

از دل من رفته ای بیرون به خدا ترا نمی پرستم: ظاهر هویدا Chanson de Zaher Houaida :Tu es sortie de mon cœur je ne t'adore plus

 

 

از دل من رفته ای بیرون به خدا

ترا نمی پرستم

قلب مرا نموده ای خون به خدا

ترا نمی پرستم

امشب که زیبا شده ای

مالک دل ها شده ای

دلم شکستی

قهر تو و جنگ ترا،

هیله و نیرنگ ترا

این دلک سنگ ترا کسی نداره

باز به انگشت مزن درب دل خسته ای من

دور برو دور

تاب جفا های ترا

ناز و ادا های ترا

 

سینه ای صد پاره ای من دیگر نداره

 

 

Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité