Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
3 février 2023

شعر و آهنگ احمد ظاهر دلم در عاشقی آواره شد آواره تر بادا Ahmad Zaher: delam Dar asheghi aware shod

 

 

دلم در عاشقی آواره شد آواره تر بادا

 

تنم از بیدلی بیچاره شد بیچاره تر بادا

 

به تاراج عزیزان زلف تو عیاری ای دارد

 

به خونریز غریبان چشم تو عیاره تر بادا

 

رخت تازه ست و بهر مردن خود تازه تر خواهم

 

دلت خاره ست و بهر کشتن من خاره تر بادا

 

گر ای زهد، دعای خیر می گویی مرا این گو

 

که آن آواره از کوی بتان آواره تر بادا

 

همه گویند کز خونخواریش خلقی به جان آمد

 

من این گویم که بهر جان من خونخواره تر بادا

 

دل من پاره گشت از غم نه زانگونه که به گردد

 

وگر جانان بدین شاد است، یارب، پاره تر بادا

 

چو با تر دامنی خو کرد خسرو با دو چشم تر

 

به آب چشم پاکان دامنش همواره تر بادا

 

 

 

Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité