Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
9 juillet 2019

موزیک پروگرام از هر چمن سمنی عشق من Aranjuez - Mon Amour "Jean Francois Maurice"

 

 

عشق من

عشق من،بر آب چشمه ساران،عشق من

جایی که باد آن ها را می آورد،عشق من

شب هنگام،شناور روی آب می بینیم

گلبرگ های گل سرخ را

 

عشق من و دیوار ها ترک می خورند عشق من

در برابر آفتاب،باد،باران و سالهایی که

می گذرد

از صبح ماه می که آنها آمدند

و در حالی که می خواندند،ناگهان روی دیوارها

از پایان سلاح هایشان نوشتند

واقعا عجیب است

 

عشق من،گل سرخ اثرها را دنبال می کند،عشق من

روی دیوار و به هم می پیچد

نامهایشان حک شده و هر تابستان

گلهای سرخ زیبا می رویند

 

عشق من،چشمه ها را خشک کن،عشق من

در آفتاب،بادهای دشت و سالهایی که

می گذرد

از صبح ماه می که آنها آمدند

گل بر سينه، با پاهايي برهنه،گامهایی آهسته

و چشمانی درخشنده با لبخندی عجیب

 

و بر روی این دیوار هنگامی که شب فرا می رسد

باور داریم که لکه های خونی می بینیم

آنها گل های سرخ اند

عشق من،آرانخوئز

عشق من

Versions : #1#2
عشق من،بر آب چشمه ساران،عشق من
جایی که باد آن ها را می آورد،عشق من
شب هنگام،شناور روی آب می بینیم
گلبرگ های گل سرخ را
 
عشق من و دیوار ها ترک می خورند عشق من
در برابر آفتاب،باد،باران و سالهایی که
می گذرد
از صبح ماه می که آنها آمدند
و در حالی که می خواندند،ناگهان روی دیوارها
از پایان سلاح هایشان نوشتند
واقعا عجیب است
 
عشق من،گل سرخ اثرها را دنبال می کند،عشق من
روی دیوار و به هم می پیچد
نامهایشان حک شده و هر تابستان
گلهای سرخ زیبا می رویند
 
عشق من،چشمه ها را خشک کن،عشق من
در آفتاب،بادهای دشت و سالهایی که
می گذرد
از صبح ماه می که آنها آمدند
گل بر سينه، با پاهايي برهنه،گامهایی آهسته
و چشمانی درخشنده با لبخندی عجیب
 
و بر روی این دیوار هنگامی که شب فرا می رسد
باور داریم که لکه های خونی می بینیم
آنها گل های سرخ اند
عشق من،آرانخوئز
 
https://lyricstranslate.com

عشق من

Versions : #1#2
عشق من،بر آب چشمه ساران،عشق من
جایی که باد آن ها را می آورد،عشق من
شب هنگام،شناور روی آب می بینیم
گلبرگ های گل سرخ را
 
عشق من و دیوار ها ترک می خورند عشق من
در برابر آفتاب،باد،باران و سالهایی که
می گذرد
از صبح ماه می که آنها آمدند
و در حالی که می خواندند،ناگهان روی دیوارها
از پایان سلاح هایشان نوشتند
واقعا عجیب است
 
عشق من،گل سرخ اثرها را دنبال می کند،عشق من
روی دیوار و به هم می پیچد
نامهایشان حک شده و هر تابستان
گلهای سرخ زیبا می رویند
 
عشق من،چشمه ها را خشک کن،عشق من
در آفتاب،بادهای دشت و سالهایی که
می گذرد
از صبح ماه می که آنها آمدند
گل بر سينه، با پاهايي برهنه،گامهایی آهسته
و چشمانی درخشنده با لبخندی عجیب
 
و بر روی این دیوار هنگامی که شب فرا می رسد
باور داریم که لکه های خونی می بینیم
آنها گل های سرخ اند
عشق من،آرانخوئز
 
https://lyricstranslate.com

 

Aranjuez - Mon Amour "Jean Francois Maurice"

  

Mon amour

Sur l'eau des fontaines

Mon amour

Où le vent les amène

Mon amour

Le soir tombé

On voit flotter

Des pétales de roses

 

Mon amour

Et les murs se gercent

Mon amour

Au soleil, au vent, à l'averse

Et aux années qui vont passant

Depuis le matin de mai qu'ils sont venus

Et quand chantant, soudain ils ont écrit

Sur les murs, du bout de leur fusil

De bien étranges choses

 

Mon amour

Le rosier suit les traces

Mon amour

Sur le mur et enlace

Mon amour

Leurs noms gravés

Et chaque été

D'un beau rouge sont les roses

 

Mon amour

Sèchent les fontaines

Mon amour

Au soleil, au vent de la plaine

Et aux années qui vont passant

Depuis le matin de mai qu'ils sont venus

La fleur au cœur, les pieds nus

Le pas lent et les yeux éclairés d'un étrange sourire

 

Et sur ce mur, lorsque le soir descend

On croirait voir des taches de sang

Ce ne sont que des roses

Aranjuez, mon amour

 

 



 

Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité