Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
30 janvier 2019

عبدالرحیم ساربان دور از رخت سرای درد است خانه ی من خورشید من کجایی سرد است خانه ی من

 

دور از رخت سرای درد است خانه ی من
خورشید من کجایی سرد است خانه ی من
من دردمند عشقم درمان من تویی تو
من پای بند صدقم، پیمان من تویی تو
امید من تویی تو، ایمان من تویی تو
بی تو کنون سرای درد است خانه ی من
دور از رخت سرای سرد است خانه ی من
خورشید من کجایی سرد است خانه من
دیدم تو را ز شادی از آسمان گذشتم
جانان من چو گشتی دیگر ز جان گذشتم
آخر خودت گواهی: من از جهان گذشتم
دور از رخت سرای درد است خانه ی من
خورشید من کجایی سرد است خانه ی من
Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité