Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Archives
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Derniers commentaires
9 décembre 2018

أهنگ گوگوش : مرهم آهنگساز: فرید زلاند Une chanson de Gogosh composé par le célèbre compositeur afghan Farid Zaland

 


آهنگساز: فرید زلاند

از درد دل سپردن
سر خورده بودم از عشق
در انتظار مرد ن
با قامتی شکسته
از کوله بار غربت
در جستجوی مرهم
راهی شدم زیارت
رفتم برای گریه
رفتم برای فریاد
مرهم مراد من بود
کعبه ترا به من داد
ای از خدا رسیده
ای که تمام عشقی
در جسم خالی من
روح کلام عشقی
ای که همه ش فایی
در عین بی ریایی
پیش تو مثل کاهم
تو مثل کهربایی
هر ذره از دلم را
با بوسه می زدی بند
این چینی شکسته
از تو گرفته پیوند
ای تکیه گاه گریه
ای همصدای فریاد
ای اسم تازه ی من
کعبه ترا به من داد
من زورقی شکسته ام
اما هنوز طلایی
طوفان حریف من نیست
وقتی تو ناخدایی
بالا تر از شفایی
از هر چه بد رهایی
ای شکل تازه ی عشق
تو هدیه ی خدایی
با تو نفس کشیدن
یعنی غزل شنیدن
رفتن به اوج قصه
بی بال و پر پریدن
ای تکیه گاه گریه
ای همصدای فریاد
ای اسم تازه ی من
کعبه ترا به من داد
ای تکیه گاه گریه
ای همصدای فریاد
ای اسم تازه ی من
کعبه تو رو به من داد

شعر: اردلان سرفرا

 

 

Publicité
Commentaires
Publicité
Albums Photos
AFGHANISTAN FRANCE : CULTURE, ACTUALITE افغانستان-فرانسه : فرهنگی و اطلاعاتی
Publicité